تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی سامانه بارشی اخیر به بخش کشاورزی خراسان‌رضوی تاکنون (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از ۳ هزار نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان رضوی دچار حادثه شدند انگیزه ۲ معتاد برای قتل هولناک مرد ۶۰ ساله در مشهد چه بود؟ + عکس
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۱۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران تا پایان هفته

  • کد خبر: ۲۲۶۰۳۰
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۱۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران تا پایان هفته
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: روز سه‌شنبه سامانه دیگری به استان وارد می‌شود و تا روز پنج‌شنبه شاهد رگبار باران خواهیم بود.

 محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت جوی خراسان‌رضوی و مشهد، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، طی امروز و فردا همچنان احتمال رگبار و رعدوبرق با شدت کمتر نسبت به روز‌های گذشته در پاره‌ای از مناطق شمالی و ارتفاعات استان وجود دارد.

وی افزود: از روز سه‌شنبه با ورود سامانه دیگری به استان و گسترش آن به‌تناوب تا روز پنج‌شنبه شاهد رگبار باران همراه با رعدوبرق و در نواحی مستعد با احتمال بارش تگرگ، آب‌گرفتگی معابر و روان‌آب خواهیم بود. پیش‌بینی شده است که بیشترین میزان بارندگی در روز پنج‌شنبه رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: روز پنج‌شنبه به‌ویژه در ساعات شب، افزایش شدت وزش باد را خواهیم داشت که در مناطق بادخیز، شدیدتر و همراه با گردوخاک است. از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه نیز به‌علت وجود پدیده مه، کاهش میدان دید افقی وجود دارد.

شایان ذکر است تا روز چهارشنبه، روند تدریجی دما ادامه دارد، اما روز پنج‌شنبه دما به‌صورت قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

به گفته وی، امروز آسمان مشهد نیمه‌ابری است و در ساعات بعدازظهر در پاره‌ای از نقاط احتمال بارش باران وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمایی در مشهد بین ١٢ و ٢۴ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٧ درجه و در سردترین ساعات به ١۴ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ۵ درجه و سرخس با دمای ٣٢ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد را داورزن با ٧۶ کیلومتربرساعت ثبت کرده است.

در پایان، غیوری‌خواه گفت: از ٢۶ استان، گزارش بارندگی داشته‌ایم که بیشترین میزان بارش از شهرستان خواف به میزان ١۶.۶ دهم میلی‌متر و از شهرستان جوین به میزان ١۴ میلی‌متر گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->